Семінар-нарада для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів
13 листопада 2024 року відбулась онлайн семінар-нарада на тему: «Порядок дій щодо визначення освітніх труднощів 1 рівня школярів із ООП» для психологів та зацікавлених осіб на базі Комунальної установи Білопільської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».
Із вступним словом виступила директор Інна МОРГУН, зазначила важливість виявлення поодиноких та незначних труднощів на ранніх етапах навчання у дітей, що здобувають освіту у закладах освіти і особливу значущу роль психологів та педагогів у їх виправленні.
Питання «Типологія освітніх труднощів та рівні підтримки дітей з ООП» висвітлила фахівець (консультант) ІРЦ Віта ЛАПЧЕНКО, нагадала нормативно-правову базу, розповіла про категорії освітніх труднощів, рівні підтримки дітей з ООП.
Фахівець (консультант) ІРЦ Тетяна ШТАХУРА виділила основні «Маркери інтелектуальних труднощів», озвучила методологію визначення інтелектуальних труднощів, методичну базу, що може бути використана для їх виявлення та порядок дій навчального закладу при встановленні маркерів.
Питання «Соціоадаптаційні труднощі» розкрила фахівець (консультант) ІРЦ Вікторія ПАВЛЕНКО, визначила їх прояви, а саме дефіцит соціальної комунікації та соціальної взамодії, небажану поведінку. Зазначила про зв'язок соціоадаптаційних труднощів та особливостей поведінки.
Про «Маркери для визначення фізичних, функціональних та начальних труднощів І рівня» наголосила фахівець (консультант) ІРЦ Іра ЛУЦЕНКО, повідомивши про основні та значущі ознаки та вказала на негативний вплив труднощів на всі системи організму.
Із заключним словом виступила директор Інна МОРГУН.