A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційна сторінка Білопільської міської ради
Сумська область

Комунальна установа Білопільської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

КУ БІЛОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» СТВОРЕНИЙ 01.06.2018 РОКУ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ СИСТЕМНОГО КВАЛІФІКОВАНОГО СУПРОВОДУ.


ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ МОЖНА:

  • БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ЦЕНТРУ;
  • ОНЛАЙН ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ІРЦ ЗА ПОСИЛАННЯМ:  https://ircenter.gov.ua/ 

ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОТРІБНО ДОДАТИ ДО ЗАЯВКИ:

  • документи, що посвідчують особу заявників;
  • свідоцтво про народження дитини;

інші документи, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.

  • У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.

У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи;
  • документи щодо додаткових обстежень особи;
  • копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.

Якщо дитина вже отримувала (отримує) психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги в закладі освіти, додаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) можуть надаватися:

  • копії документів, що посвідчують особу дитини, 
  • особу батьків (інших законних представників) дитини, повнолітньої особи, свідоцтва про народження дитини або пред’являтися документи з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

ФАХІВЦІ НАДАЮТЬ  БЕЗКОШТОВНУ КОНФЕДЕНЦІЙНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ. 

ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ МОЖНА ОТРИМАТИ  ЗА ТЕЛЕФОНОМ: (095) 247 13 59 (директор Інна Сергіївна Моргун)

КОМУНІКУЄМО ЧЕРЕЗ ГРУПИ:

Facebook для батьків та педагогічних працівників:  https://www.facebook.com/groups/1026320584373286

Viber для педагогічних працівників та фахівців: Інклюзивна освіта Білопільщини

СТОРІНКУ:
Facebook для педагогічних працівників, фахівців, небайдужих громадян та батьків: https://www.facebook.com/BILIRC2018/?ref=pages_you_manage 

ДОКУМЕНТИ (за потребою), В ТОМУ ЧИСЛІ І СКАНОВАННІ, ЧЕКАЄМО на Е-mail: blp.irts@gmail.com


ЗАВДАННЯ ІРЦ

  1. проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  2. надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
  3. консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
  4. забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
  5. залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
  6. надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
  7. визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  8. визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
  9. надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
  10. інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
  11. ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
  12. підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного є: 

- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
  • надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

Режим роботи КУ БМР ІРЦ:

Понеділок – Четвер: з 08.30 до 17.00 
П'ятниця: з 8.30 до 15.30 
Обідня (технічна) перерва: з 12.00 до 13.00.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь