Офіційна сторінка Білопільської міської ради
Сумська область

Комунальна установа Білопільської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Фото без описуКУ БІЛОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» СТВОРЕНИЙ 01.06.2018 РОКУ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ СИСТЕМНОГО КВАЛІФІКОВАНОГО СУПРОВОДУ.


ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ МОЖНА:

  • БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ЦЕНТРУ;
  • ОНЛАЙН ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ІРЦ ЗА ПОСИЛАННЯМ:  https://ircenter.gov.ua/ 

ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОТРІБНО ДОДАТИ ДО ЗАЯВКИ:

  • документи, що посвідчують особу заявників;
  • свідоцтво про народження дитини;

інші документи, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.

  • У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.

У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи;
  • документи щодо додаткових обстежень особи;
  • копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.

Якщо дитина вже отримувала (отримує) психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги в закладі освіти, додаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) можуть надаватися:

  • копії документів, що посвідчують особу дитини, 
  • особу батьків (інших законних представників) дитини, повнолітньої особи, свідоцтва про народження дитини або пред’являтися документи з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

ФАХІВЦІ НАДАЮТЬ  БЕЗКОШТОВНУ КОНФЕДЕНЦІЙНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ. 

ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ МОЖНА ОТРИМАТИ  ЗА ТЕЛЕФОНОМ: (095) 247 13 59 (директор Інна Сергіївна Моргун)

КОМУНІКУЄМО ЧЕРЕЗ ГРУПИ:

Facebook для батьків та педагогічних працівників:  https://www.facebook.com/groups/1026320584373286

Viber для педагогічних працівників та фахівців: Інклюзивна освіта Білопільщини

СТОРІНКУ:
Facebook для педагогічних працівників, фахівців, небайдужих громадян та батьків: https://www.facebook.com/BILIRC2018/?ref=pages_you_manage 

ДОКУМЕНТИ (за потребою), В ТОМУ ЧИСЛІ І СКАНОВАННІ, ЧЕКАЄМО на Е-mail: blp.irts@gmail.com


ЗАВДАННЯ ІРЦ

  1. проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  2. надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
  3. консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
  4. забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
  5. залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
  6. надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
  7. визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  8. визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
  9. надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
  10. інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
  11. ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
  12. підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного є: 

- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
  • надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

Режим роботи КУ БМР ІРЦ:

Понеділок – Четвер: з 08.30 до 17.00 
П'ятниця: з 8.30 до 15.30 
Обідня (технічна) перерва: з 12.00 до 13.00.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь