Білопільська громада
Сумська область, Сумський район

Комунальна установа Білопільської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Фото без описуКУ БІЛОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» СТВОРЕНИЙ 01.06.2018 РОКУ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ СИСТЕМНОГО КВАЛІФІКОВАНОГО СУПРОВОДУ.


ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ МОЖНА:

  • БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ЦЕНТРУ;
  • ОНЛАЙН ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ІРЦ ЗА ПОСИЛАННЯМ:  https://ircenter.gov.ua/ 

ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОТРІБНО ДОДАТИ ДО ЗАЯВКИ:

  • документи, що посвідчують особу заявників;
  • свідоцтво про народження дитини;

інші документи, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.

  • У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.

У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи;
  • документи щодо додаткових обстежень особи;
  • копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.

Якщо дитина вже отримувала (отримує) психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги в закладі освіти, додаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) можуть надаватися:

  • копії документів, що посвідчують особу дитини, 
  • особу батьків (інших законних представників) дитини, повнолітньої особи, свідоцтва про народження дитини або пред’являтися документи з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

ФАХІВЦІ НАДАЮТЬ  БЕЗКОШТОВНУ КОНФЕДЕНЦІЙНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ. 

ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ МОЖНА ОТРИМАТИ  ЗА ТЕЛЕФОНОМ: (095) 247 13 59 (директор Інна Сергіївна Моргун)

КОМУНІКУЄМО ЧЕРЕЗ ГРУПИ:

Facebook для батьків та педагогічних працівників:  https://www.facebook.com/groups/1026320584373286

Viber для педагогічних працівників та фахівців: Інклюзивна освіта Білопільщини

СТОРІНКУ:
Facebook для педагогічних працівників, фахівців, небайдужих громадян та батьків: https://www.facebook.com/BILIRC2018/?ref=pages_you_manage 

ДОКУМЕНТИ (за потребою), В ТОМУ ЧИСЛІ І СКАНОВАННІ, ЧЕКАЄМО на Е-mail: blp.irts@gmail.com


ЗАВДАННЯ ІРЦ

  1. проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  2. надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
  3. консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
  4. забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру: у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
  5. залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
  6. надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами: дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
  7. визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  8. визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
  9. надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
  10. інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
  11. ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
  12. підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного є: 

- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

  • зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
  • здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
  • надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

Режим роботи КУ БМР ІРЦ:

Понеділок – Четвер: з 08.30 до 17.00 
П'ятниця: з 8.30 до 15.30 
Обідня (технічна) перерва: з 12.00 до 13.00


Фото без описуІнклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) - це установа, яка створена з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами віком від 0  на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

Подати заявку на відвідування інклюзивно-ресурсного центру та отримати запрошення на консультацію можна онлайн за допомогою порталу ІРЦ. На цьому порталі можна обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись і прийти на прийом у призначений час без черг та очікування.

ХТО МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВФото без опису

До нас можуть звернутись батьки, які відчувають занепокоєння щодо розвитку своєї дитини незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.

Зазначаємо: Комплексна  психолого-педагогічна оцінка та інші послуги ІРЦ можуть надаватись тільки на підставі заяви батьків. Жодна послуга інклюзивно-ресурсного центру не може бути надана у примусовому порядку чи за зверненням третіх осіб (учителів, вихователів тощо).

ЩО РОБЛЯТЬ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ

  • Проводимо комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  • Розробляємо рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.
  • Надаємо психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.
  • Беремо участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.
  • Проводимо моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
  • Надаємо консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.
  • Консультуємо батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.
  • Надаємо психологічну допомогу, проводимо бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.

Фото без описуЯК ЧАСТО НЕОБХІДНО ПОВТОРЮВАТИ КОМПЛЕКСНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:

  • переходу дитини з особливими освітніми потребами з дитячого садка до школи;
  • переходу дитини зі спеціального закладу освіти до інклюзивної форми навчання;
  • рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.

ЩО ТАКЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ПОСЛУГИ

Психолого-педагогічні послуги – це групові та індивідуальні заняття, направлені на розвиток дитини з особливими освітніми потребами.

Корекційно-розвиткові послуги – це групові та індивідуальні заняття, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

Фото без описуПсихолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:

  • соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їхньої самостійності та відповідних компетенцій;
  • розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь