Інновації в роботі Інклюзивно-ресурсного центру Білопільської громади
24 жовтня 2024 року на платформі meet відбулася онлайн-зустріч за темою «Абетка Інклюзії. Буква М Мотивація» для батьків дітей з особливими освітніми потребами, які мають статус ВПО та асистентів вчителя. Такий формат зустрічі, ми впроваджуємо вперше.
Тут педагоги та батьки мають можливість поспілкуватися та обговорити важливі питання спільної взаємодії.
Головним завданням батьківських зборів було розкрити умови успішного навчального процесу, надати практичні кейси для формування в учнів з ООП мотивації до навчання.
Вступним словом захід відкрила директор Комунальної установи Білопільської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» Інна МОРГУН, яка акцентувала увагу на важливості та актуальності даного питання, особливо в даних умовах, коли в учнів змінюються умови життя.
Значення режиму дня висвітлила фахівець (консультант) ІРЦ Вікторія ПАВЛЕНКО. Зазначивши, що саме правильно організований режим дня є основною умовою нормального розвитку дитини, підтримання високого рівня фізичної і розумової працездатності. Установлений режимом певний ритм життя сприяє нормальному перебігу всіх фізіологічних процесів в організмі. Потреби дитини у сні, харчуванні, зміні видів діяльності, прогулянках на свіжому повітрі зумовлюють відповідний режим дня, що має важливе значення для збереження і зміцнення її здоров’я, повноцінного розвитку та навчання і є тим проміжним ланцюгом для більш швидкої адаптації в нових умовах.
Фахівець (консультант) ІРЦ Ірина ЛУЦЕНКО розкрила питання мотивації дітей до рухової активності. Рухова активність дітей має велике значення для їх гармонійного і всебічного розвитку, адже стимулює кровообіг та лімфообіг, забезпечує поживними речовинами та киснем всі внутрішні органи. Потреба в русі, потреба в фізичному вдосконаленні, необхідність в збереженні і зміцненні здоров'я – мотиваційна основа занять фізичної активності.
Формування та розвиток мотивації процесу читання висвітлила фахівець (консультант) ІРЦ Віта ЛАПЧЕНКО. Вона зазначила, що джерелами мотивації є насамперед родина, вчителі та само мотивація. Надала поради для батьків щодо мотивації читання, поділилася власним досвідом, комп’ютерними програмами та вправами для якісного читання.
Фахівець (консультант) ІРЦ Тетяна ШТАХУРА надала учасникам заходу практичні поради, як батькам мотивувати дитину до навчальної діяльності. Розповіла про різні способи мотивації, а саме: матеріальне винагородження, щира батьківська похвала; наголосила на тому, що не рекомендується порівнювати дітей з іншими дітьми, особливо, знайомими, адже це може негативно відобразитись на мотивації до навчання.
Директор Інна МОРГУН виступила із заключним словом на батьківських зборах. Зазначила щодо важливості звернення батьків до ІРЦ у ранньому віці, що надає більші можливості навчити вчитися та зменшити ризики. По закінченню заходу відбувся фідбек щодо актуальності даної теми та були намічені наступні проблемні питання для обговорення на зустрічах.