Офіційна сторінка Білопільської міської ради
Сумська область

Оголошення про проведення відкритих торгів (Поточний середній ремонт дороги комунальної власності по у м.Білопілля)

Дата: 11.09.2023 08:19
Кількість переглядів: 113

Про проведення відкритих торгівОголошення про проведення відкритих торгів: "Поточний середній ремонт дороги комунальної власності по вул.Південна у м.Білопілля Сумської області (Код ДК 021:2015- 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)".

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
   1.1. найменування замовника: БІЛОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
   1.2.місцезнаходження  замовника: 41800 СУМСЬКА ОБЛАСТЬ, МІСТО БІЛОПІЛЛЯ, ВУЛИЦЯ СТАРОПУТИВЛЬСЬКА, 35
   1.3. ідентифікаційний код замовника: 04058019
   1.4.категорія замовника: ВІДПОВІДНО ДО П.1 Ч.1 СТ.2 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ ВІД 19.04.2020 Р. (ЗІ ЗМІНАМИ ТА ДОПОВНЕННЯМ) – ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Поточний середній ремонт дороги комунальної власності по вул.Південна у м.Білопілля Сумської області (Код ДК 021:2015- 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
   3.1. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: ЗГІДНО ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
   3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул.Південна  м.Білопілля Сумської області

4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 778 000,00 ГРН

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: ДО 30.11.2023 РОКУ

6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: ДО 16.09.2023 РОКУ, 12:00 ГОД

7. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі наступних документів: акту (актів) приймання наданих послуг форма № КБ-2В та довідки про вартість наданих послуг та витрати форма № КБ-3.

   Замовник проводить оплату за надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання документів, вказаних в п. 4.1 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно з діючим порядком за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.

   У разі виявлення невідповідності послуг, пред'явлених для оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну наданих послуг, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.

   Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг за цим Договором, або повернути такі документи з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання.

   Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника.

   У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.

8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: УКРАЇНСЬКА

9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ

10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 18.09.2023 року 

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 %.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь