Затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через відділ «Центр з надання адміністративних послуг» Білопільської міської ради
На черговому засіданні 36-ї сесії Білопільської міської ради, яке відбулось 30 березня, було затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через відділ «Центр з надання адміністративних послуг» Білопільської міської ради.
Таким чином, до переліку адміністративних послуг, що надаються через відділ «Центр з надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Білопільської міської ради увійшли:
РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
1. Реєстрація місця проживання
2. Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
3. Реєстрація місця перебування
4. Видача витягу з реєстру територіальної громади
5. Зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання
6. Уточнення адреси зареєстрованого місця проживання особи
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ
1. Повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо-переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні
2. Повідомлення про припинення розміщення внутрішньо-переміщених осіб, розміщених у житловому приміщенні
3. Компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
КОМУНАЛЬНЕ МАЙНО
1. Надання дозволу на зміну договору найму житлового приміщення
2. Надання дозволу на приватизацію квартири, приміщення
3. Надання дозволу на поліпшення орендованого майна
4. Надання дозволу на зняття з інвентарного обліку нерухомого майна
5. Надання статусу службового житла
6. Видача дублікату свідоцтв про право власності на житло замість втраченого або зіпсованого
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ
1. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права, що виникли після 1 січня 2013 року
2. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
3. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
4. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності
5. Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
6. Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача
7. Видача рішення щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
8. Видача рішення щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
9. Видача рішення щодо надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання таких ділянок
10. Видача рішення щодо продажу земельної ділянки комунальної власності (за зверненням особи)
11. Видача рішення щодо поновлення (продовження) договору оренди земельної ділянки
12. Видача рішення щодо припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря
13. Видача рішення щодо надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
14. Видача рішення щодо затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача в оренду земельної ділянки
15. Видача рішення щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки
16. Видача рішення щодо встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту)
17. Видача рішення щодо внесення змін до рішень Білопільської міської ради
АРХІТЕКТУРА ТА МІСТОБУДУВАННЯ
1. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
2. Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки
3. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
4. Внесення змін до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
5. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
6. Продовження дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
7. Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
8. Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна
9. Прийняття рішення про упорядкування поштових адрес об’єкта нерухомого майна
10. Проведення обстеження житла, зруйнованого внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації для виплати грошової компенсації
11. Надання дозволу/скасування, продовження терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами
12. Переведення садового (дачного) будинку у жилий будинок
13. Прийняття рішення про взяття або зняття з квартирного обліку
14. Прийняття рішення про переведення житлового будинку або нежитлового приміщення у нежитлове і навпаки, визнання житлової нерухомості непридатною для проживання
ПОСЛУГИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
1. Державна реєстрація потужностей операторів ринку
2. Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку
3. Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності
4. Затвердження експортної потужності
5. Видача експлуатаційного дозволу операторам ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та обігом кормів
ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
1. Видача довідки про склад сім’ї зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб
2. Видача довідки про реєстрацію/останнє місце проживання спадкодавця (довідка для оформлення спадщини)
До переліку адміністративних послуг, що надаються через віддалене робоче місце відділу «Центр з надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Білопільської міської ради увійшли:
УТОЧНЕННЯ АДРЕСИ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ
1. Уточнення адреси місця проживання особи
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ
1. Прийом документів для надання статусу учасника бойових дій
2. Прийом документів для призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві
3. Прийом документів для призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій та збройного конфлікту
4. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
5. Прийом документів для призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення
6. Прийом документів для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
7. Прийом документів для надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
8. Прийом документів для становлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
9. Прийом документів для вклейки фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку
10. Прийом документів для видачі дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
11. Прийом документів для продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
12. Прийом документів для призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”
13. Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини
14. Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
15. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
16. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям
17. Прийом документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини
18. Прийом документів для призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність
19. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
20. Прийом документів для призначення одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”
21. Прийом документів для видачі грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”
22. Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме
23. Прийом документів для призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”
24. Прийом документів для видачі посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
25. Прийом документів для призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
26. Прийом документів для призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки
27. Прийом документів для призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку
28. Прийом документів для призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
29. Прийом документів для призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю
30. Прийом документів для призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
31. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
32. Прийом документів для призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
33. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги на догляд
34. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
35. Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
36. Прийом документів для встановлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)
37. Прийом документів для компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
38. Прийом документів для призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2
39. Прийом документів для призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою
40. Прийом документів для призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт
41. Прийом документів для призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою
42. Прийом документів для призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам
43. Прийом документів для призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
44. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
45. Прийом документів для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг
46. Прийом документів для виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
47. Прийом документів для призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
48. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
49. Прийом документів для надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
50. Прийом документів для продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату
51. Прийом документів для призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб
52. Прийом документів для призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі
53. Прийом документів для направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю”
54. Видачі рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи
55. Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
56. Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів
ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
1. Видача довідки про склад сім’ї зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб
2. Видача довідки про склад сім’ї призовника
3. Видача довідки про фактичне місце проживання
4. Видача довідки про реєстрацію/останнє місце проживання спадкодавця (довідка для оформлення спадщини)
5. Видача довідки, що засвідчує, що чоловік (дружина), один з батьків або брат чи сестра, дідусь чи бабуся померлого годувальника зайняті доглядом за дитиною до досягнення нею (ними) 8 років
6. Видача довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та наявність газобалонної установки
7. Видача довідки про поховання померлого
8. Видача довідки про те, що особа проживала та вела спільне господарство з померлим до часу його смерті
9. Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві
10. Видача довідки одиноко проживаючому
11. Видача довідки про проживання дітей з батьками
12. Видача довідки-характеристики
13. Видача довідки згідно запитів
14. Видача актів обстеження матеріально-побутових умов проживання