ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» ПРИПИНЯЄ ПРИЙОМ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ У ВІДДІЛЕННЯХ З 26.09.2022
ТОВ "Сумигаз Збут" повідомляє, що з 26.09.2022 року прийом побутових споживачів у відділеннях припиняється.
Ось про що йдеться у повідомленні:
Інформуємо, що з 26.09.2022 року ми припиняємо здійснювати прийом побутових споживачів у наших відділеннях.
Нагадуємо, що з 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було переведено за рішенням Міністерства енергетики України до постачальника «останньої надії», функції якого виконує ГПК «Нафтогаз України». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання побутовим споживачам не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Незважаючи на це, протягом останніх п’яти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Втім починаючи з 26.09.2022 року прийом громадян у відділеннях і точках контакту ТОВ «Сумигаз Збут» проводитись не буде, окрім відділення за адресою: м. Суми, вул. Шишкарівська, 12/3, з 8:00 до 12:00.
Наші онлайн-сервіси та контакт-центр продовжують працювати у звичному режимі.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів можна на поштову адресу ТОВ «Сумигаз Збут»: 40000, м.Суми, вул.Шишкарівська, 12/3 або на електронну скриньку: contact@smgaszbut.com.ua
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «Сумигаз Збут», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на вебсайті: https://smgaszbut.com.ua/blog/pereplata-po-osobovomu-rahunku-tov-sumigaz-zbut-ak-povernuti-kosti