A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційна сторінка Білопільської міської ради
Сумська область

Ранній розвиток

Дата: 31.05.2022 13:17
Кількість переглядів: 298

Фото без описуВсі без винятку батьки хочуть, щоб їх дитина була найрозумнішою, розвиненою і освіченою. Коли малюк трохи підростає, тато з мамою починають замислюватися над тим, коли ж починати займатися її розвитком.

Дитині 2 роки:

Що робить дитина в цьому віці?

У соціальній та емоційній сферах:

- копіює інших людей, особливо знайомих дорослих і дітей;

- переживає, коли поруч інші незнайомі діти;

- показує, що стає все більш незалежною;

- демонструє непослух (робить те, що сказали не робити і навпаки);

- починає включати інших дітей у свої ігри, наприклад, годувати ляльок або бігати в «дожени мене», взаємодіяти з предметами.

У сфері мовлення і спілкування:

- вказує на предмети й ілюстрації за їх назвою знає частини тіла та імена знайомих людей;

- говорить фразами з 2-4-х слів;

- слідує простим інструкціям;

- повторює слова, які чула у будь-якій розмові;

- вказує на предмети, які з’являються у книзі в процесі перегортання сторінок.

У когнітивній сфері (навчання, мислення):

- знаходить речі, навіть якщо вони заховані під 2-3 аркушами паперу, шарами тканини;

- починає сортувати предмети за формою і кольором;

- доповнює фрази і рими оповідань, які їй вже знайомі;

- у грі починають з’являтися елементи уяви;

- будує вежу з 4 і більше блоків;

- використовує провідну руку частіше, ніж іншу;

- виконує інструкції в 2 етапи, такі як «підніми взуття і поклади його на місце»;

- називає ілюстрації в книгах, такі як кішка, птах або собака.

В області моторного та фізичного розвитку:

- може стояти на носочках;

- може вдарити по м’ячу ногою;

- вільно бігає;

- заповзає і сповзає на /з низькі /  меблі / і без сторонньої допомоги;

-піднімається і опускається по сходах, тримаючись за поручні;

-кидає м’ячик, заводячи руку за голову;

-малює або копіює прямі лінії і кола.

Дійте вчасно і поговоріть з фахівцем, якщо ваша дитина:

- Не використовує прості фрази

- Не знає, що робити з такими речами, як олівець, телефон, м’ячик або ложка.

- Не наслідує діям або словам.

- Не слідує простим інструкціям.

- Втратила навички, які попередньо набула.

При виявленні порушень слід якомога раніше звернутись до фахівців та розпочати роботу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь