A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційна сторінка Білопільської міської ради
Сумська область

Залежність від ґаджетів у дітей

Дата: 02.05.2022 09:52
Кількість переглядів: 290

Із ґаджетами XXI століття ми можемо бути продуктивнішими, ефективнішими та постійно розвиватися. Дітям смарт-пристрої допомогають пізнавати світ та удосконалювати свої навички. Однак і негативним впливом ґаджетів на дітей не можна нехтувати.

У віці, коли у Вашої дитини повинні розвиватися креативність та фантазія, ґаджети (особливо ігрові пристрої) можуть значно обмежити ці процеси. Якщо не контролювати потяг дитини до використання ґаджетів, це може спричинити залежність.

ПРИЧИНИ:

1. Відсутність друзів, захоплень, не пов'язаних із комп'ютером.

2. Приклад дорослих (звички членів сім’ї) та ровесників.

3. Недостатній контроль із боку батьків.

4. Формальне ставлення батьків до дітей.

5. Відсутність/брак, невміння спілкування у сім'ї.

6. Не вміють або не бажають проводити вільний час по-іншому.

7. Страх/негативний досвід спілкування з оточуючими.

8, Бажання бути схожим на однолітків.

9. Не розуміння з боку батьків. Як вихід – життя у віртуальному світі. 

10. Конфлікти у родині.

11. Невміння налагоджувати соціальні зв'язки.

ОЗНАКИ:

  • Поступова втрата контакту з батьками та оточуючими – поверхневе спілкування.
  • Проведення всього вільного часу перед монітором, втрата інтересу до інших занять.
  • Відчуття емоційного підйому під час використання комп'ютера/смартфона.
  • Відсутність прагнення спілкування з однолітками та потреби у нових знайомствах.
  • Приховування дитиною реального часу, проведеного перед монітором.
  • Негативна, у деяких випадках агресивна реакція на обмеження у використанні комп'ютера/смартфона.
  • Втрата контролю над часом, який проводиться перед монітором.

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

  • створити дитині альтернативу – спорт, хобі, гуртки;
  • розвивати таланти і здібності дитини;
  • поцікавитися стосунками у школі та наявністю друзів, запрошувати цих друзів у гості, тобто заохочувати живе спілкування;
  • поцікавитися у класного керівника та вчителів успішністю в навчанні, адже діти можуть приховувати «погані» оцінки;
  • привчати дитину до суспільно корисної праці – допомоги по господарству, допомоги бабусям і дідусям, волонтерства, соціальних проектів для молоді;
  • обмежувати час використання та доступ до комп’ютера, планшета;
  • розвивати в дитини уяву і силу волі: складати разом історії та казки, обговорювати фільми, регулярно разом з дитиною займатися фізичними вправами, дбати про режим;
  • знизити власну взаємодію з гаджетами;
  • налагодити гармонічну обстановку у родині.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь