A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Білопільська міська рада
Сумська область, м. Білопілля

ПРО НАДАННЯ НАСЕЛЕННЮ СУБСИДІЙ НА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ У ГРОШОВІЙ ФОРМІ

Дата: 17.01.2019 10:58
Кількість переглядів: 320

Монетизація субсидіїВідповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1176 з 1 січня цього року запроваджується надання населенню житлових субсидій у грошовій формі. Районне Управління соціального захисту населення надало відповіді на деяки питання. 

Хто, як і коли отримає субсидію на житлово-комунальні послуги у грошовій формі?

Участь у монетизації субсидій братимуть сім’ї, які звернуться за державною допомогою з 1 січня 2019 року. Кошти надходитимуть на їх персональний обліковий запис в АТ «Ощадбанк». Банк розраховуватиметься за субсидіанта з надавачами комунальних послуг та одразу інформуватиме SMS-повідомленням громадян про те, скільки їм залишилося доплатити за спожиті комунальні послуги.

Тим сім’ям, які беруть участь у монетизації, не потрібно буде щомісяця сплачувати свій обов’язковий платіж окремо за кожен вид послуги. Держава через АТ "Ощадбанк" сплачуватиме частину платежу за комунальні послуги в межах виділеної субсидії та соціальних норм, а субсидіанти доплачуватимуть другу частину рахунку.

Наприклад, домогосподарству виділена субсидія на газ, воду, електроенергію у загальному розмірі 1500 гривень. А сума всіх комунальних платежів складає 2000 гривень. 1500 субсидійних гривень АТ "Ощадбанк" перерахує надавачам послуг та поінформує сім’ю субсидіанта про те, що йому залишилося доплатити за комуналку 500 гривень.

З 1 травня 2019 року монетизація торкнеться тих, хто користується державною допомогою в літній період.

З 1 жовтня 2019 року запрацює повномасштабна монетизація, коли кожен, хто є одержувачем житлової субсидії, отримуватиме за результатами опалювального сезону готівкою все, що було заощаджено.

Чи потрібно повторно подавати документи?

Усім отримувачам житлових субсидій в опалювальний період 2018-2019 років обов’язково необхідно у травні цього року подати до Управління соціального захисту населення Заяву про призначення житлової субсидії і Декларацію про доходи.

Чи відкривати рахунок в АТ "Ощадбанк"?

В "Ощадбанк" звертатися не потрібно. На кожного одержувача субсидій після опрацювання заяви на монетизацію буде автоматично відкритий персональний обліковий запис у банку, на якому будуть відображатися житлові субсидії у грошовій формі.

Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання – гроші першочергово перераховуватимуться на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.

АТ "Ощадбанк" щомісяця інформуватиме субсидіантів SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону, невикористана сума коштів перераховуватиметься на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному одержувачу АТ "Ощадбанк" теж відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.

Як відбуватиметься оплата за спожиті комунальні послуги?

Оплата комунальних послуг буде проводитися автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для АТ "Ощадбанк" формуватимуть онлайн-платіжку отримувача субсидії. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме підприємствам-надавачам послуг субсидію. Про те, скільки залишається заплатити за комунальні послуги, банк одразу інформуватиме отримувача субсидії  SMS-повідомленням.

Для субсидіантів будуть створені персональні кабінети, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої субсидії, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі АТ "Ощадбанк" за телефоном 0 800 210 800

На який номер мобільного телефону буде надходити SMS-повідомлення?

При заповненні Заяви для призначення житлової субсидії необхідно вказати номер мобільного телефону заявника або іншої особи, яка зможе інформувати заявника щодо надходження цих повідомлень. Єдиною умовою є те, що цей номер повинен використовуватися один раз, тобто дві субсидії на один номер мобільного телефону не може бути призначено.

За більш детальною інформацією можна звернутися безпосередньо до міської ради та до районного Управління соціального захисту населення або за телефонами 066-864-01-55 та 9-13-33.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь