Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».11:30:06 06.07.2020
Нормативно правова база в сфері захисту споживачів
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів"
Контролюючим органом, який забезпечує захист прав споживачів являється Головне управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області (40021, місто Суми, вулиця Гамалія, будинок 25)
телефон гарячої лінії: (0542)77 90 46
телефон управління захисту споживачів (0542)77 90 42
сайт: www.dpss-sumy.gov.ua
Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».11:30:06 06.07.2020
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).11:22:20 06.07.2020
Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.10:19:34 06.07.2020
08:15:58 06.07.2020