A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Білопільська міська рада
Сумська область, м. Білопілля

Інформаційна підтримка споживачів

Нормативно правова база в сфері захисту споживачів

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів"

ПОСТАНОВА Кабінету міністрів України від 15 червня 2006 р. N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів"

ПОСТАНОВА Кабінету міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 "Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Кабінету міністрів України від 29 березня 2017 р. № 217-р "Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року"

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Кабінету міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 983-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року"


Контролюючим органом, який забезпечує захист прав споживачів являється Головне управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області (40021, місто Суми, вулиця Гамалія, будинок 25)

телефон гарячої лінії: (0542)77 90 46
телефон управління захисту споживачів (0542)77 90 42
сайт: www.dpss-sumy.gov.ua


 

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). 

11:22:20 06.07.2020

Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?

Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.

10:19:34 06.07.2020

Якщо ваші права порушені

Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного товару споживачем згідно чинного законодавства?

08:15:58 06.07.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь