A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Білопільська міська рада
Сумська область, м. Білопілля

Актуальні питання щодо звернень громадян

Куди можна звернутися з питань запобігання і протидії корупції?

Сумська обласна державна адміністрація співпрацює із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Ви можете залишити відповідне повідомлення, інформація в якому стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені, а також підкріплене доказами, щодо осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також щодо прирівняних до них осіб згідно із Законом «Про запобігання корупції» (далі – «уповноважена особа»).

Всі повідомлення розглядаються згідно з вимогами законодавства.

Цілодобова телефонна гаряча лінія «Стоп-корупція» (0542) 60 01 66
(Дзвінки приймаються з 8.00 до 17.00 години, з 17.00 до 8.00 години ранку у вихідні та святкові дні на автовідповідач)

Електронна скринька: antikor@sm.gov.ua

01.01.2020 набув чинності Закон України Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції № 198–IX від 17.10.2019

Чи потрібно засвідчувати згоду на обробку персональних даних громадян?

Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.2009 р. № 393/96-ВР (далі Закон про звернення громадян) визначено вимоги до звернення. Зокрема, передбачено обсяг персональних даних, які мають бути зазначені у зверненні. Так, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина, який звертається. Письмове звернення повинно бути написано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

У свою чергу, ст. 14 цього Закону визначено правові підстави для поширення персональних даних: без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи поширення дозволяється у випадку, передбаченому законом, у тому числі і Законом про звернення громадян.

Відповідно до ст. 7 та 10 у разі, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше ніж п’ять днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

Не припускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, яка це обмежує права та законні інтерес и громадян. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене у тексті звернення, не підлягає розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи. Ця заборона не поширюється на випадки повідомлення інформації, що містить у зверненні, особам, які мають відношення до вирішення справи.

З огляду на зазначене, у разі коли поширення персональних даних здійснюється у випадках, передбачених законом про звернення громадян, надання окремої згоди від фізичної особи як суб’єкта персональних даних для обробки її персональних даних у зв’язку з розглядом її звернення не потрібне.

Також законодавство про захист персональних даних визначає, що згода на обробку персональних даних необхідна у тих випадках, коли процеси обробки відомостей про фізичну особу виходять за межі дозволу. Наданого володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.

У свою чергу, на посадову особу, яка отримала за належністю звернення фізичної особи, поширюються вимоги законодавства про захист персональних даних, у тому числі й вимоги щодо забезпечення захисту персональних даних від незаконної обробки, втрати, незаконного або випадкового знищення, а також незаконного доступу до них.

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Кабінету Міністрів України та Офіс Президента України?

01008, м. Київ, вул. Грушевського,12/2, Кабінет Міністрів України.

01220, м. Київ, вул. Банкова, 11, Офіс Президента України.

За якою адресою я можу надіслати звернення поштою?

Надішліть звернення поштою за адресою:
41800, м.Білопілля, вул. Соборна, 70

Чи можу я особисто принести звернення?

Безпосередньо від Вас звернення приймуть за адресою:
м.Білопілля, вул. Соборна, 70 у приміщенні міської ради , кабінет № 9.

Наші працівники будуть раді Вас бачити з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:15 за винятком обідньої перерви з 12:00 до 13:00. Не забудьте, що у п’ятницю посадові особи місцевого самоврядування  мають короткий день – з 8:00 до 16:00.

Хто може мені допомогти правильно написати звернення?

Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на веб-порталі та інформаційному стенді у холі приміщення Білопільської міської ради.

Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

До кого звернутися з питання організаційної діяльності суду?

Відповідно до статті 122 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”, Рада суддів, зокрема, здійснює контроль за організацією діяльності відповідних судів.

До кого можливо оскаржити дії органу дізнання або слідчого?

Здійснення нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство, відповідно статті 121 Конституції України, віднесено до компетенції прокуратури.

Слід зазначити, що дія Закону України "Про звернення громадян", відповідно до статті 12, не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством і законодавством про захист економічної конкуренції.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь